I'm coming home!

4kommentarer

Hej!
Har precis bokat biljetterna hem, svindyra! Men ingen idé att vänta längre för då blir dom bara ännu dyrare. Hoppas nu bara att det inte blir något problem för J när vi just har valt dom där biljetterna så han ska kunna följa med.
Vi har varit i kontakt med Ambassaden och flygbolaget och de båda säger samma sak, att det inte ska vara några problem. Men man vet ju aldrig...

På Onsdag befinner vi oss på Svensk mark igen. Vi landar klockan 12.45 om allt går som det ska.
Jag känner mig faktiskt lite delad, denna sommaren har varit den bästa på länge och jag har träffat folk jag aldrig kommer att glömma. Både bra och dåliga erfarenheter som fått mig växa. Jag vill inte att det ska ta slut, men som allt annat så tar det slut och det har det redan gjort. Så på ena sidan är det ganska skönt att komma hem igen, för jag kommer åka tillbaka till Cypern nästa år igen och allt kommer att vara sig likt. :)

Två bilder från en underbar kväll i sommrast med mina två underbara vänner! <3


4 kommentarer

Anonym

08 Dec 2011 20:10

Härliga bilder :)

syrran

08 Dec 2011 23:08

Kul att du kommer hem tycker jag...dessutom vem ska annars hjälpa tomten :D. Såg ett bra citat idag " Everything must come to an end. Even your problems." nånting sånt iaf ;-).

Kram

PussBaby

09 Dec 2011 09:16

Härligt !:)

Bella

10 Dec 2011 00:31

Åh jag vill så gärna flytta och jobba utomlands jag med men jag tror jag faktiskt är för feg för att faktiskt göra det. Hur kommer det sig att du gjorde det? Kände du någon i Cypern?

Kommentera

Publiceras ej