Börjar bli sjuk?

0kommentarer


Oj, det har faktiskt inte hänt så mycket här hemma sen jag skrev sist.
Fick en konstig känsla i kroppen, ungefär som att jag skulle ha druckigt och allt snurrade runt. Åt lite grann och gick sedan och lade mig för att vila ett tag och vaknade upp ca 2 timmar senare.
Har också haft problem med öronen i typ tre dagar, det har varit som lock för dom och jag har hört dåligt, men nu verkar det har gått över i alla fall.

Undrar om jag börjar bli förskyld? Vet att några på mitt jobb har varit sjuk i början av veckan, men hoppas att det inte kommer till mig. Jag lär ju ändå bli lagomt förskyld när jag kommer hem, som vanligt. Haha
Förra året var jag ju sjuk hela 3! veckor, var tvungen att gå till docktorn och allt..

Sommar härliga sommar!

Kommentera

Publiceras ej