Välkomen in i grekerna/cyprioternas hjärnor...

12kommentarer

Alltså, seriöst..
Detta är inget som förvånar mig. Det handlar ju trots allt om greker..
Visst, jag har inte varit i Grekland, men jag bor ju på Cypern och dom kallar sig typ "greker" också.

Allt handlar om utseende, och med denna tjej försöker dom locka åt sig männen att kolla på vädret.
Vilket dom också förmodligen lyckas med.

Vi pratar alltså om ett land/ länder som visar minimala underkläder på nyheterna också..
Jag har skrivit förut vad jag tycker om kvinnosynen och så vidare här på Cypern så jag behöver nog inte förklara mig mer.

Men ja, Grekland. Vi pratar alltså om landet där en Svensk kvinna blev våldtagen och nu ska hon stå inför rätta för att ha "ljugit" för hon vill ha "försäkringspengar"?
Yes, varför skulle  man ljuga om en våldtäckt?!
Och om man nu gjorde det, varför just Grekland? Svenskar har ju mer pengar än dom?

12 kommentarer

SelenaGomezSwe

16 Apr 2011 20:20

sv: hehe okej :P

Ebba

16 Apr 2011 20:28

Vilken fin header du har! :)

Sanna

17 Apr 2011 00:16

Hoppas du haft en trevlig dag :)

Godnatt!

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

17 Apr 2011 08:07

Snart är det ssuuuummmer, right? :)

Vad är sommar för just dig?! <3

För mig är det sol, glass och varma stunder i solen!

Beatrice Jakobsson (foto)

17 Apr 2011 09:00

sv. ja okej, men tack! det blri ändå värre igår! :( vet fan inte vad jag ska göra.. har inget klokt att säga..



men aja! :)

lovisa

17 Apr 2011 10:47

sv: de tkr jame.D

Dessi!

17 Apr 2011 11:05

super fin header du har! =)

tack så mycket, hoppas du får en underbar söndag :D

Alexandra

17 Apr 2011 11:05

Sv; Ska vara med kompisar och sånt.

Händer idag?



Kram

Sandra - TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN

17 Apr 2011 12:20

hoppas att du får en fin dag :)

Sandra - TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN

17 Apr 2011 12:27

Sv. tack! vart kan man hitta dig idag då?

Sandra - TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN

17 Apr 2011 12:36

Sv. oh, fan vad gött! blir det inget dopp då? ;)



mig hittar man på balkongen eller i stan, eller ute någon stans... heh vet inte vad jag ska göra i dag ;)

Sandra - TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN

17 Apr 2011 12:48

Sv. japp :) i min klass är det redan några som har badat :)

Kommentera

Publiceras ej