Ursäkta..

6kommentarer

Ursäkta den urusla uppdaten.
Men jag försöker liksom komma in i rutiner igen.. Det var ju ett tag sedan jag jobbade och varje kväll när jag kommer hem är jag astrött och varje morgon när jag vaknar, så det blir rätt kort om tid.
Dessutom måste jag åka in en timme tidigare efter J börjar två och jag klockan tre.

Men jag ska försöka bättra mig.. Har en massa andra saker jag har lagt på hyllan ett tag med förutom bloggen som jag måste ta igen..

Sminkning för nån dag sedan, jag blev nöjd..

6 kommentarer

hanna ♥

26 Apr 2011 14:33

träffa vänner, pojkvännen och ja :)

Caroline

26 Apr 2011 14:44

sv: okej ^^ allt bra?

MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

26 Apr 2011 14:58

fin sminkning =)

Tove ♥

26 Apr 2011 18:47

allt bra idag? :D

Corny

27 Apr 2011 09:19

Nu är det bara två timmar kvar till att anmäla sig till Dagens blogg-tävlingen!

http://cornyz.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html

Lycka till :)

Johanna

27 Apr 2011 09:19

Berätta gärna hur det känns när du är nykär! :D (läs inlägg)



och anmäl dig gärna till veckans blogg om du inte gjort det än: http://johannalicious.blogg.se/2011/april/anmal-dig-till-veckans-blogg-vinnare-3.html#comment



Kramis! :D

Kommentera

Publiceras ej