Underbara dag!

0kommentarer

Att jag inte uppdagterat idag har sina skäl..
Idag har jag haft min underbaraste dag på länge helt ärligt.. En riktigt tjejig dag!


Först så träffade jag upp min vän från Schweiz, Manuela heter hon och vi gick till mitt/vårt gamla jobb Crown hotell. Hon ville träffa några gamla arbetskamrater och jag ville ha mina pengar (som jag såklart inte fick!)

Sedan tog vi bussen till Pafos och satte oss på ett Café vid havet och drack Frappé, där satt vi i några timmar. Sen gick vi runt där i hamnen och vid 6-tiden tog vi bussen tillbaka till Coralbay.

Vid 7 var jag hemma igen, och bytte bara topp och drog ned till baren som ligger precis nedanför där jag bor och träffade en annan kompis. Marta som kommer ifrån Polen. Så vi satt där i några timmar och drack Shandys :)

Jag kom precis hem.. Alla dagar borde vara som denna!<3

Kommentera

Publiceras ej