Torsdag!

0kommentarer

Heeej!
Har ni saknat mig? Såklart ni har...

Jag orkade inte uppdatera igår. Jag satt knappt vid datorn igår om jag ska vara ärlig.
Min vän från Schweiz kom tillbaka från Cypern, så hon kom först en sväng på eftermiddagen och åkte sedan hem. Sedan kom hon igen på kvällen.. Det var så roligt att träffa henne igen, sen hade hon med sig Schweizisk Choklad till mig som var UNDERBAR! Tyvärr tog den slut fort.. haha. Men det var inte bara jag som åt upp den..

Hon kommer eventuellt ikväll igen, hoppas..
Och just nu håller jag på att laga Chicken Korma/Curry.. Helt ärligt vet jag inte vad jag gör, har aldrig lagat det förut.
Aldrig lagat kyckling heller, eftersom jag inte åt det. Hur länge måste den "koka" för att bli färdig?




Inte min bild, men det är lika choklad.. :)

Kommentera

Publiceras ej