The Vampire Diaries

13kommentarer

Alltså jag blir galen...
Jag följer ju som sagt The Vampire Diaries, och under hela mars så var det uppehåll. Jag vet inte vad dom håller på med, men dom sänder ut ca 3-4 avsnitt sedan tar dom uppehåll...
Så efter ca 1 månads uppehåll kom avsnitt 17 ut förra veckan, nu har jag gått och väntat och längtat till avsnitt 18 och nu kan jag inte hitta det!!

Inte en jävel har valt att seeda ut avsnittet från dom sidorna jag brukar ladda ned ifrån och när jag söker andras sidor så måste man bara betala. Vilket jag inte orkar..

Någon som brukar följa Vampires som vet vart man kan hitta senaste avsnittet?


13 kommentarer

Kitti

16 Apr 2011 17:34

Sv; Ja, bröd blir ju mögligt typ direkt, sjukt jobbigt! Och korv är rätt billigt om man köper sånna hela ringar i stora förpackningar på willys xD



Om du gillar vampire diaries borde du börja se på true blood också om du inte har sett det. Enligt mig är True blood sjukt mycket bättre! :P Fast de har haft uppehåll typ ett år nu, kommer tillbaka 26e juni "/

Isabella!

16 Apr 2011 17:41

Fin blogg! Följas i blogglovin? :)



Och du? Du skulle vara så himla snäll ifall du ställde en fråga till mej i bloggsvar..puss!

Vanessa

16 Apr 2011 17:47

Det finns en sida som heter Sidereel.com, de har alla amerikanska tv-serier där som man kan se direkt online, gratis så klart! :)

Vanessa

16 Apr 2011 18:22

Sv: Konstigt, det funkar alltid för mig. Här har du direktlänk till 18:e avsnittet istället; http://www.megavideo.com/?v=VF7ERIPX

:)

Vanessa

16 Apr 2011 18:35

Sv: Det var så lite så! :)

Linda

16 Apr 2011 18:47

jag ser alltid vampire diaries på ch131.com avsnittet ligger uppe några timmar efter att det visats. Så typiskt när en serie man verkligen älskar tar uppehåll. Då får jag sitta och nörda första boxen på dvd i väntan på nya avsnitt :)

SelenaGomezSwe

16 Apr 2011 18:49

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

miixx

16 Apr 2011 18:51

fin blogg, vad händer ikväll? :>

miixx

16 Apr 2011 18:58

sv: tack så mkt :):)

hm vet inte , ska nog köpa massa godis o sånt haha ^^

vill du följa varann via bloglovin ?

mmjt © Hobbyfotograf

16 Apr 2011 18:58

svar: tack så mycket :) ah, det gör jag också ^^

allt bra? :D

miixx

16 Apr 2011 19:09

sv: aa okej , men tror du hade gillat min blogg , men okej:>>

Maddiz - ett liv i flera delar ♥

16 Apr 2011 21:01

fin blogg :) <3

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

17 Apr 2011 11:10

letar själv efter avsnitt 18..suck..världens bästa serie..totalälskar den och bävar för vad jag ska göra när säsong 2 är slut..



/anna

nystartad webshop

www.avanna.se

Kommentera

Publiceras ej