Mirakel Shampoo+ Coditioner

2kommentarer

Har precis duschat, använde upp allt varmvatten så J kommer att få duscha i kallt vatten. Haha, ooops! ;)

I alla fall vill jag tipsa er om Herbalifes Moisturizing Shampoo och Balsam, det är för torrt, skadat och färgat hår.
Jag tipsar inte bara om den här för att jag arbetar med Herbalife, nej jag tipsar er om den här för att den är verkligen superbra!

För det första så luktar den så otroligt fräsht och gott (har nog aldrig använt shampoo som luktar så här gott!)
för det andra så känner du skillnad redan efter första tvätten, jag har hittills använt dem två gånger..
Redan efter första gången så blev mitt hår mycket lenare, dessutom hur lätt som helst att kamma igenom även när det är blött! Helt fantastiskt! Eftersom mitt hår var blekt förut så var det rejält skadat och jag var tvungen använda mycket serum för att ens få igenom borsten..

Så trust me, det här är bra grejer!

Är du intresserad av att veta mer om Herbalife?
Hudvård, hårvård, yttre näring..? Kontakta mig gärna på [email protected]

2 kommentarer

Daisy

06 Apr 2011 00:40

Vad kostar sådant schampo + balsam?

Josie

06 Apr 2011 21:08

Vad kostar det där schampot och balsamet? :)

Kommentera

Publiceras ej