Jasmin

0kommentarer


Idag köpte vi fler blommor till vår balkong.
Jag trodde aldrig att jag skulle bli såhär "tjejig" och köpa en massa blommor, har aldrig förut klarat av att ha blommor. Dom dog bara, även fast jag gav min mamma ansvaret att vattna dom så verkade dom inte trivas med mig.
Så jag skippade blommor och bestämde mig att jag inte gillar blommor, eventuellt gröna växter såsom chili- plantor och palmer. (Fast även dom dog)

Men sen när jag kom till Cypern har jag mer och mer börjat gilla blommor, dels för att det är mycket lättare att ta hand om dom här. Och att jag har en kompis som jobbar på en Blom-affär.

Idag köpte vi en Jasmin-blomma som ska få klättra på "avskiljaren" på balkongen, en otroligt fin blomma som luktar så himla gott också.
Dock är den så himla liten än, så jag visar er en bild jag hittade på google, för er som inte vet hur en Jasmin ser ut :)

Kommentera

Publiceras ej