Har börjat jobba..

1kommentarer

Hej.
Uppdateringen sucks, men igår började jag jobba. Och helt ärligt så satt jag inte vid en dator igår ens.
Jag är verkligen helt slut...

I tisdags natt gick vi och lade oss någon gång runt 3 och strax före nio så ringde min mobil och dom ville att jag skulle kommer och jobba så fort som möjligt.

Jag var där vid tio... Gissa vilken tid jag åkte hem?
Nej, nog svårt att gissa. Klockan 1 på natten!

Snacka om att jag var trött och hade ont i benen av att stå hela dagen..
Men jag fick faktiskt en timme på mig att åka hem och byta om, så jag kastade mig i duschen och strök min skjorta och slängde i mig en shake Herbakife. Efter det var jag fit for fight.
När jag kom hem blev det sängen direkt, eftersom min lilla J också var trött. Sen imorse upp vid halv tio och sedan iväg och jobba igen. Gick även till mitt gamla jobb och fick min check, så smart dom är. För nu är det påsk så jag kan ändå inte lösa ut den förren på tisdag.... Idioter..

Imorgon öppnar vi restaurangen i alla fall, igår hade vi bara "provöppning". Men det kan bli riktigt kul. Ser verkligen fram emot det!

Vet att jag lagt upp denna bild förut, men jag är verkligen så trött att mina ögon börjar se suddigt. Så orkar inte direkt ta en ny bild.

Hoppas allt är bra med er?

1 kommentarer

Linda

22 Apr 2011 23:10

oj, mycket jobb redan från början. Har man inte jobbat på ett tag så det är supersvårt att komma in i rutiner. Ibland är jag arbetslös, ibland vikariat över sommaren och ibland timanställd. Det tar en del på kroppen att ställa om sig. Men är detta ett jobb du trivs på och så? det verkar vara så långa arbetsdagar där. För på ditt förra jobb var det väl mycket delade turer och så? så du var hemma några timmar på eftermiddagen och så..

Kommentera

Publiceras ej