Dålig bloggerska!

6kommentarer

Yes, ännu en gång så blev uppdateringen shit.. haha

Igår så gick vi till Coralbay beach, vilket är MINST 5 km och satte oss på stranden och stekte oss i någon timme eller så.
Sedan satte vi oss på ett snabbmat ställe och åt jättegod Donners..
Sedan gick vi tillbaka hem till Peyia igen..

Det var rätt länge sedan jag var på gymmet så det var välbehövd motion, men gud vad mina ben kändes möra efteråt. Dessutom blev jag helt sjukt trött. Och det håller i sig fortfarande..
Längtar tills jag kan börja på gymmet igen...!

Och idag hade jag faktiskt tänkt uppdatera, men tiden liksom flög iväg.
Och Manuela kom förbi här en sväng ikväll med..
Vi är snyggast!

6 kommentarer

Sasha

19 Apr 2011 00:40

sv; Hade tänkt tatuera in "Я люблю тебя Папа" eller något liknande :) Det betyder "Jag älskar dig pappa" på mitt språk :) min pappa gick bort för ett tag sedan så är därför. Men vet inte var jag vill tatuera in det :)

Sasha

19 Apr 2011 11:02

sv; Nej det är på Ryska :)

jennie§

19 Apr 2011 12:35

Va med i dagens blogg ! :D

http://jennifferkling.blogg.se/

JOSEFIN GARD - DAGENS BLOGG PÅGÅR

19 Apr 2011 14:10

glöm inte dagens blogg heller : VA MED I DAGENS BLOGG OCKSÅ PÅ MIN BLOGG :

http://josefingard.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment

KOMMENTERA I INLÄGGET SOM KOMMER DET GILLAS OM MAN INTE KOMMENTERA I INLÄGGET KOMMER INTE DU VARA MED I TÄVLINGEN. LYCKA TILL!:)

(förlåt om jag stör ha en bra dag!!KRAM JOSEFIN)

Anonym

19 Apr 2011 16:34

Vill du få en fet stoooor länk på min blogg helt GRATIS? Läs mer om länkbyten här under!

http://emmyasklof.blogg.se/2011/april/lankbyte.html

Kram

Sasha

19 Apr 2011 17:48

sv; Njae, eller man använder ju samma sorters bokstäver, men det är ju inte likt varandra de språken :)

Kommentera

Publiceras ej