Becca Svarar!

2kommentarer

Fick en kommentar på mitt förra inlägg:

Anonym om Jag är besviken, Svergie!:
Har du läst om vad SD står för egentligen? Gör det först!


Jag svarar:

Ja, jag VET vad SD står för.
Jag vet att dom vill minska invandringen och anhörig invandringen med 90%.
Jag vet att dom "räknar" fel med budjeten och att dom egentligen inte bryr som om något annat än invandrar politiken.
Jag vet att INGET gott kan komma ifrån dem.
De stod i en hemlig lokal någonstans i Stockholm på valdagen och lyssnade på Patriotisk musik, är inget det ett normalt parti skulle göra.

Dom är ett invandrar fientligt parti, precis som 350 tusen andra svenskar är.

Som sagt, detta är ett demokratiskt land. So far.
Och gillar du SD får du göra det!
Men jag gör det inte!!

2 kommentarer

En bögs liv

11 Oct 2010 15:02

Hej! :) Svara på dagens fråga? Need some help.

En bögs liv

11 Oct 2010 15:02

BRA ÅSIKT!

Kommentera

Publiceras ej