Sambo- kilorna har försvunnit!

4kommentarer


Ja, ni vet dom där kilorna man alltid lägger på sig när man flyttar ihop med någon?
Jag vet inte varför det är så, jag vet bara att DET är så!

I alla fall, när jag kom till Cypern så vägde jag ganska precis 63 kg och sedan när jag flyttade ihop med "J" så gick jag upp strax över 7kg. Så jag vägde va 70 kg när jag kom hem till jul det året.
Jag kände mig äcklig, fet och ful. Jag blev tvungen att gå upp två klädes- storlekar, ibland till och med 3.

Imorse ställde jag mig på vågen, bara för att kolla, och då stod den nästan på 62kg. Jag blev helt chockad, jag har inte vägt så mycket lite på år och dar!
Jag är otroligt stolt över mig själv och kan inte sluta kolla på min mage som jag förut hatade, nu älskar jag den! Bara lite till så är jag nästan perfekt!


4 kommentarer

Emma

27 Oct 2010 16:51

Grattis, grattis! Vad kul! Det är alltid roligt när man lyckas bra med något, och det har du ju verkligen gjort eftersom du till och med väger mindre än förut :D

elin [fotoblogg] ♥

28 Oct 2010 10:26

grattis :D

Camilla

28 Oct 2010 13:24

Härligt! GJorde du något särskilt för att gå ner? Jag behöver alla tips som finns :/

Trollis

29 Oct 2010 21:05

Ååååååh duktig du är!!! Jätte GLAD för dig! Kraaam!

Kommentera

Publiceras ej