Jag är med och tävlar!

0kommentarer


Jag är med och tävlar om 3000 kr att shoppa för HÄR.

Och vad jag vill vinna är det här:



Snowboard jacka + täckbyxor från märket Stuf från Team Sportia.


Motivering:

Jag skrev in i Eniro.se ordet "Dunjacka" och kom till TeamSportias hemsida där jag hittade dessa.
Eftersom jag bor på Cypern men varje år vid den kallaste tiden kommer hem till Sverige och Norrland skulle dessa vara perfekt så jag slipper frysa.

Min gamla vinterjacka sjunger på sin sista vers, och mina täckbyxor har jag växt ut för länge sedan.
Så jag skulle bli jätteglad om jag fick köpa dessa, perfekt när jag bygger snögubbar med bröderna eller när vi myser och grillar ute i snön.

Dessa kläder är perfekt i både snö och tö.
Med dessa kan jag garanterat mysa i och slipper då att frysa i.

Kommentera

Publiceras ej