Denna dag slog rekord! haha

4kommentarer


Gud, vilken dag!
Detta var verkligen IT! Jag har fått nog..

Det var inte alls mycket att göra, men "General Manager" alltså självaste hotell chefen ( Mr monkey, som jag kallar honom) pratade med Restaurang chefen "Andreas" som sedan kom fram till mig och sa;
"Hotell chefen säger att du måste stoppa in tröjan innanför byxorna ( notera att det var en liten bit som hade råkat kommit upp från byxorna...) och att du inte får bära det där halsbandet för du ser ut som en HIPPIE"!

Jag bara, jaha?!
Det är min stil och jag bär va fan jag vill, jag bryr mig inte! Men det sa jag inte till chefen alltså, i alla fall inte det sista.. haha.
Men helt allvarligt, jag har aldrig brytt mig i vad folk har tyckt. Eller jo, när jag var en osäker liten tonåring eller så, då kanske jag gjorde det..

Sedan när klockan började närma sig 10 och vi skulle sluta så ville chefen prata med mig, Då säger han att Hotell chefen hade haft planer att avskeda mig. För jag är inte proper och jag smörar inte tillräckligt mycket för honom..
Ja, det var mycket mer också. Men det största problemet var att jag inte smörare tillräckligt.

Haha.. Gissa om jag skrattade när jag satt i bilen på väg hem...

Denna tjej är inte bara jobbig, utan också jävligt oartig. HAHAHA!

4 kommentarer

L 4 R 4 H ^^

16 Oct 2010 23:10

Sv; Tack, tack, tack! :D Superduper många kramar till dig! :D <3

Linda

17 Oct 2010 00:47

haha, herrejävlar vilken drama det blir på det där stället. du ser ut som en hippie i ett halsband och fjäskar inet tillräckligt? gosh.. Går ju att göra annat än att skratta åt det. Skönt att du tar det så med för det är ju inte det lättaste att ta sådan kritik ibland..

B E S T F R E A K I N' B r e e E l l a

17 Oct 2010 15:29

Hahhaha "Hotell chefen säger att du måste stoppa in tröjan innanför byxorna"

Anonym

19 Oct 2010 20:41

Åh v a skönt, cypern e ju as härligt :o

Kommentera

Publiceras ej