Tatuering nästa vecka.

4kommentarer


Nästa vecka ska jag tatuera mig igen.
Samma tjej som tatuerade mig förra gången ska göra det igen, träffade henne på ett bageri där hon börjat jobba och jag frågade henne om hon slutat tatuera. Men nej, hon gör det fortfarande fast i hennes hem.

Så nästa vecka hade hon tid så jag ska ringa och boka tid för en tatuering.
J ville också, men han fegar alltid ur.
Va fan, lite smärta får man väl tåla?

Funderar på att tatuera nån utav dom har 3. Gissa vilken?
Vilken skulle du ha valt?

4 kommentarer

sannalitens.blogg.se

26 Nov 2010 15:20

Svar: :) Idag ska jag jobba hela kvällen, vad ska du göra? Kramar :)

Sara

26 Nov 2010 16:18

Jag hade valt den med Love på. :) Vilken ska du tatuera?=)

Sandra

26 Nov 2010 22:28

Du får läsa den om du känner att du får ut något av det. Jag ifrågasatte bara varför. Förstod inte varför du skulle vilja läsa den då den är så dålig och handlar om människor du inte känner längre.



Men fortsätt att läs den du, men kommentera inte mer. Det känns bara som du vill trigga upp mig.

Linda

26 Nov 2010 23:25

jag gillar dem alla tre, men den det står love på var nog min favorit :)

Kommentera

Publiceras ej