Söndag!

2kommentarer


Hej hej!
Imorse klockan 7 väckte J upp mig. Sedan gjorde vi oss iordning och åkte till Sunday Market men dom hade typ samma grejjer som dom hade förra söndagen, så det var rätt onödigt att åka dit så tidigt.

Vi kom hem vid nio och somnade om och jag hade värdens knäppaste mardröm typ, alltså ja det var en mardröm men jag blev inte rädd.. Vet att inte är så roligt att läsa om någon annans drömmar, så ska inte berätta.
Ibland kommer jag in i perioder där jag drömmer dom mest sjukaste drömmarna och där är jag nu.

Nu ska jag snart iväg till jobbet. J's restaurang stänger för vintern idag.
Så från och med imorgon tills nästa år(?) har han ledigt, snacka om att jag är avundsjuk!


Haha. Vad farlig jag såg ut på bilden! *ironisk*


Rosetten inhandlades idag på sunday market.


2 kommentarer

fanny

14 Nov 2010 16:07

tjenare, var gärna med och tävla om att bli dagens blogg. Den avslutas ikväll kl 19.00, lycka till. Jag önskar dig en fortsatt trevlig kväll! :)

Sara

14 Nov 2010 19:29

Ja jag tror hon kommer att vilja det tillslut. Men känns ändå som att det inte kommer att bli så..eller..VILL ha Fredag.. Vet du när första säsongen kommer ut på DVD?

Kommentera

Publiceras ej