Min dag!

5kommentarer


Min dag har varit helt okej faktiskt.
Började dåligt, men orkar inte riktigt ta upp det här. Sedan åkte jag och J till postkontoret och hämtade ut mitt paket från mamma.
Köpte juice, sedan hem och jag gjorde mig iordning för jobbet.

Åkte och jobbade och det var faktiskt helt okej, vi hade 100 kunder mindre än igår så det var bra.
Kom hem, drack min shake, duschade och pratade med mamma ett bra tag.

Och nu sitter jag här.. Men andra ord, min dag har varit rätt lugn och tråkig. haha


5 kommentarer

Suzzi

24 Nov 2010 23:39

Tack så mycket! :D

Hur är det på Cypern då? Var där för några år sen och jag älskade det!!

Alexandra - Uppsalas största blogg

25 Nov 2010 10:32

sv: superkul att du är med :D



Föresten så har jag just nu en tävling där du kan vinna ett presentkort på grymma hårvårdsprodukter hur enkelt som helt. Kika gärna in och delta. Länkar till tävlingen här:

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/tavling-vinn-presentkort-pa-200-kr-fran-welo-1.html#comment

Alexandra - Uppsalas största blogg

25 Nov 2010 10:39

sv: ja gör det :) ska kolla in din tävling

Sofie Childs

25 Nov 2010 10:50

Ja precis, och man kan ju framför allt inte vinna om man inte är med och tävlar ;)

Alexandra - Uppsalas största blogg

25 Nov 2010 10:53

sv: hehe asså grejen är att de är ingen idè för mig att vara med i länkningstävlingar på facebook heller har lixom 3500 vänner så då kmr så många vara med att jag endå inte har någon chans att vinna hehe :P

Kommentera

Publiceras ej