Lady Gaga på min mage!

3kommentarer


Godmorgon!

Jag har varit uppe sen halv nio, vi åkte in till Pafos för ett ärende. Sedan har jag bara suttit här vid datorn.
Nu ska jag snart iväg och jobba, igen.. Men imorgon är jag ledigt, känns skönt! Var ju som sagt 11 dagar sen sist!

Ikväll hade jag även tänkt berätta för chefen att jag säger upp mig. Wish me luck?
Haha, ne men det känns jävligt bra faktiskt, dom klagar alltid på mig och försöker skrämma mig att dom ska sparka mig. Men dom har inte gjort det än och det här är andra gången jag säger upp mig.
Jag skulle aldrig klara av att jobba på det där jobbet över julen och välja dom idioterna framför min familj, aldrig!


Idag bar jag Gaga på min mage


3 kommentarer

Emelie

26 Nov 2010 11:49

Nu är veckans blogg(ar) utsedda, kolla in om det var du som vann! =) Hoppas du får en trevlig helg!

Sandra

26 Nov 2010 12:12

Det var restaurangägare som för övrigt var muslim som visade de olika menyerna som var speciellt för Ramadan. Och de andra muslimerna som var där och åt på kvällen åt precis samma sak som oss. Jag vet bara det jag såg och det dom sa till mig.



För övrigt förstår jag inte varför du läser och kommenterar min blogg.

ROBINA ^^

26 Nov 2010 14:09

Roligt att du vill vara med i gårdagens dagens blogg :D vinnaren publiceras om en stund :D



Haft en bra start på fredagen? :D

Kommentera

Publiceras ej