Jag ljög..

12kommentarer


Förlåt! Men jag ljög..
Jag har inte alls klippt mig kort.. Eller jo, fast inte så kort som det ser ut att vara på bilden.
Tyckte bara att bilden var otroligt läcker och att jag var snygg i "kort" hår, men än är jag inte modig nog att klippa av allt mitt älskade hår.

Men som jag har nu är kort nog för mig, det slutar strax nedanför axlarna. Jag känner mig naken nu!
Jag saknar mitt gamla hår, men finns inte så mycket att göra när hela håret var förstört och slitet.

Så här kort hår har jag nu...

12 kommentarer

Cassandra Boman

15 Nov 2010 19:23

HejHej!! Idag startade jag en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en bloggfråga inbjudan... Det ända du behöver göra är att komentera ett inlägg på min blogg där du säger att du är med och fyller i ditt namn, epost och bloggadress!!

Jag drar vinnaren på torsdag vid ungefär klockan 4.



Lycka till!

Anonym

15 Nov 2010 21:33

Allt bra idag?

My Isoniemi

15 Nov 2010 21:42

Just nu kan du vara med och tävla om en ny design på min blogg =) Var gärna med!

Lizy

15 Nov 2010 21:46

Du passar verkligen i det iaf!:) Har oxå "fixat" med mitt hår idag^^

Lizy

15 Nov 2010 21:57

Oj okej. Men vad föredrar du för din del då?:) Kort eller långt? Alltså vad trivs du bäst i?

Tack verkligen förresten! är så glad att bara få ha min naturliga hårfärg igen :D

Bloggarmaja

15 Nov 2010 22:04

gillar bilden!



sv: nja, har det som en princip, inte lägga ut andras tävlingar. Jag kan lägga ut tävlingar som ett företag gör då man ska göra ngt för att vinna, men lägger inte ut andras blogg-tävlingar . konstigt , jag vet men men :P Lägger dock alltid ut om jag vinner eller blir länkad

Bloggarmaja

15 Nov 2010 22:10

"Som ett företag gör då MAN SKA VINNA NÅGOT" inte bara att det ska vara ifrån ett företag, förstår du ? :P



Jag är inte med i tävlingar när man måste publicera om tävlingen i ett inlägg, jag är bara med i de där man måste göra ngt, typ skriva ngt, lägga ut en bild, eller så, och helst inte publicera i sitt eget inlägg. Jag har gjort det någon gång, men tycker inte det är värt det.



Jag ser itne meningen med det? Jag vill inte att min blogg ska handla om andras tävlingar, utan om MIG.

Sen, varför skulle jkag vilja tipsa andra om en tävling, då har ju jag mindra chans att vinna :P



haha, kände att mina fingrar gick igång på tangetbordet, hoppas du förstår vadjag menar :)

(menar inget taskigt mot DIG, du frågade och jag svarade, lite långt)

hana

15 Nov 2010 22:23

kul blogg! :)

Laila

15 Nov 2010 22:23

Alltid lika snygg =)

Cornelia

15 Nov 2010 23:05

snyggt :D

Sara

16 Nov 2010 01:16

Blev ju skitsnyggt ju :D

Nathalie & Cecilia

16 Nov 2010 19:00

Vad härligt att bo utomlands!

Kommentera

Publiceras ej