1 månad kvar till julafton!

4kommentarer


Hej alla söta!

Idag hämtade jag ut ett paket som min mamma skickat med Herbalife grejer, skönt att komma igång med det igen. Fast under den här tiden har jag ätit gott. haha. Men ändå inte gått upp i vikt, vilket är ju bra. Men nu kan jag fortsätta nedåt med vikten.

Mamma skickade även med messmör (J blev i alla fall glad) och en skitgullig kofta till mig. TACK MAMMA, DU ÄR BÄST!

Nu ska jag iväg och jobba.... igen..
Men jag hoppas i all fall att ni får en underbar onsdag och glöm inte bort att vara med och tävla om du inte gjort det än! Ni hittar tävlingarna HÄR och HÄR!


4 kommentarer

hillevi

24 Nov 2010 12:32

hejhej ! jo allt bra, hur är det själv ? :)

fin blogg, kommer absolut läsa mer av den och dig.

sannalitens.blogg.se

24 Nov 2010 13:32

Svar: Okej :) inte så mycket, ligger i soffan. Ska du göra något kul i helgen då? :)

Jennifer

24 Nov 2010 13:49

oh vad roligt ! Vad jobbar du med då ?:)

Alexandra - Uppsalas största blogg

24 Nov 2010 14:58



Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment



Kommentera

Publiceras ej