Ursäkta?

0kommentarer


Fick en kommentar tidigare:




Jag svarar: 

Min Fat-burnings tabletter har ingenting med min diet att göra. Jag började med dieten "The Alternet Day- Diet" men skippade den ganska fort eftersom den gick ut att svälta sig en dag och "svulla" nästa. Jobbigt.
Istället nu så äter jag så lite kalorier som jag kan, fast ändå så jag överlever. haha.
Och därför tar jag varje morgon Fat-burnings tabletterna för att hjälpa min vikt på vägen.

Snällt att du bryr dig, men behöver verkligen inte det. Jag är en vuxen människa som kan ta mina egna beslut och tror inte du vet så mycket om mina tabletter som jag har köpt på en "gym" affär.

Dessutom har jag testat Lchf, jag har provat nästan ALLT. Och nästan allt som finns på hälsokost butikerna i Sverige. Lchf, visst funkar det, men min mage tål inte att äta så mycket fett hela tiden. Dessutom är det jobbigt.
Kakhuset? Vad är det för blogg? Nej tack. Jag klarar mig bra ändå.


Mina tabletter..

Kommentera

Publiceras ej