THE HUMAN CENTIPEDE!

2kommentarer


Är en sjuk sjuk film...
Ladda hem den mest för att jag hade läst att den var riktigt äcklig och på biograferna runt om i USA hade massa besökare spytt under filmen.
I know, i'm sick. Men det är samma sak när jag läser aftonbladet och det står typ OBS! Starka bilder! Det får mig liksom bara att vilja se ännu mer!

Angående filmen, visst den var äcklig. Men inte så äcklig som jag hade förväntat mig, tex SAW och Hostel är mycket "råare".

The human Centipede handlar om en dansk kirurg som har pensionerat sig och två tjejer befinner sig där på semester och är på väg till en fest då deras bild får punktering.
Dom hittar kirurgens hus och han spetsar deras vatten med Rohypnol, sedan vaknar dom upp i hans källare fastkedjade i sjukhus sängar och han går egenom operationen att skapa en männsklig tusenfoting.....


2 kommentarer

nella

21 May 2010 18:12

Hello! ;d

Jag tänkte vara snäll & dela ut gratis bloggdesigner till alla de som vill ha, innan jag börjar ta betalt för de :)

Men för att det här inte ska bli någon lång och jobbigt reklam kommentar så räcker det med att du skriver tillbaka om du är intresserad, så får du mer info då :)

Kommentera då inlägget "Delar ut gratis blogg designer!"



Kram

Tobbe, -

22 May 2010 02:59

Hejsan, Allt bra?

Välkommen in till Tomelillas största blogg! =)

Du kommer inte ångra dig! ;)



Kram Tobbe

Kommentera

Publiceras ej