The Alternate- Day Diet

1kommentarer


Idag "försöker" jag börja på min nya diet..
Läs igen, försöker...

Inte är det lätt, man börjar på en Down Day, alltså så ska man inte äta mer än 500 kalorier och det är så otroligt lite. Tex 100gram gurka innehåller 11 kalorier..
Så hittils vad jag har ätit idag är några slicar gurka och tomat och jag är grymt GRYMT hungrig, så jag fuskar nog lite grann idag tror jag.. hihi. Jag vet det är hemskt, men jag jobbar ju faktiskt i restaurang så rör mig en hel del så lite mer borde jag ju kunna äta.


Tänkte i alla fall dela med mig av min vikt och mitt mål:

Start 2010-05-03:

Vikt: 67 kg

Midjemått: 80 cm

Målvikt: 55kg.

1 kommentarer

Sandra

23 Nov 2011 21:59

Hej! Såg att du jobbar i restaurang, jag jobbar som servitris och hjälpande hand i köket. även vissa dagar bara i köket. Det fungerar bra hemma med att äta rätt men sen när jag kommer till jobbet så börjars de med att småäta..

Nu har jag gått upp 8kg som jag ska gå ner.

Tänker mig med herbalife då, har såna pulver. Så om jag gör shake till frukost o lunch. sen frukt/nötter till mellanmål. Vad äter man till middag? Jag kan gärna stå över pasta,potatis o ris o ta massa grönsaker men vad äter du när du gick ner?

Jag börjar oftast jobba kl 14 så då tränar jag på förmiddagen och äter frukost mellan 10-11 tiden. Så om jag äter kl 10 ska jag äta mellanmål o sen bara middag med eller blir de för lite? hehe hoppas du kan svara mig:) kram

Kommentera

Publiceras ej