Störande grannar

4kommentarer


Våra grannar tvärs över vägen spelar så fruktansvärt hög musik.
Gjorde det igår också, försöker alltid att sova ca 1 timme innan jag ska iväg till jobbet igen. Men igår gick det inte alls. Trots stängda fönster så är det ungefär som att någon skulle spela musik i samma rum som jag befann mig.

Tydligen har dom fest och tänker inte på att folk är trött och vill vila. Spela musik, visst, men inte så högt så att det stör andra!

Vad tycker du om grannar som spelar hög musik?

4 kommentarer

Madde

23 May 2010 17:55

Hoppas du haft en fin söndag såhär långt. Vad ska du göra ikväll? Kram

~ e m i w s ~

24 May 2010 17:02

Men hög musik är det bästa! :)

Man måste ju höra musiken. Inte bara det där lilla mumlandet. Njuuut istället :D! tummenupp

~ e m i w s ~

24 May 2010 22:20

Haha då förstår jag :p

Inte roligt när man ska sova -.-..

Lindsey

24 May 2010 22:34

Härligt blogg du har :)



Skulle du vilja göra mig en super snäll tjänst?

Min dotter är med i en tävling, och självklart vill jag att hon blir en av de 5 finalisterna :)



snälla lägg en röst på henne, via denna länk: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=32679



Guld värt !!!



Kram!

Kommentera

Publiceras ej