Sol

6kommentarer


Blev att jag solade ca 20 minuter på balkongen, tills solen gick ned bakom hustaket efter det gick jag ned till poolen och solade baksidan av kroppen ca 25 minuter.
Sitter typ alltid på balkongen och solar framsidan och ansiktet så det är typ mycket brunare än ryggen, haha, skitsnyggt.

Men satan vad varmt det är idag, solen steeeeker och det är nästintill vindstilla..

Efter att jag kom upp har jag laddat ned lite musik och lyssnat lite på några bidrag som tävlar i Eurovision song contest på lördag.



Visst har jag väl blivit liiite brun?

6 kommentarer

Ine Henriksen

25 May 2010 16:37

:)

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

bitterfittan

25 May 2010 17:24

tack fina du (:



har ni det mycket varmt?

Angelica - Foto & Personligt

25 May 2010 19:51

Sjukt bra blogg du har! :D

bitterfittan

25 May 2010 19:52

oj fan va skönt (:



hur länge ska du vara på cypern?

M

25 May 2010 21:36

Jag tycker att din blogg är jättefin, gå gärna in på min och säg vad du tycker/vill ha mer av, så jag kan göra den så bra som möjligt!



Jag är med i en tävling där vinsten är mitt drömjobb, vill ha så mycket feedback som möjligt, eftersom jag inte vill något hellre än att vinna detta.



KRAM

Linda

25 May 2010 21:57

vad härligt att kunna sola! känns inte som att det går riktigt ännu här i sverige, så njut för fasen! ;) fast ni kanske har det rätt så varmt för det mesta?

Kommentera

Publiceras ej