New haircut!

4kommentarer


Jag är sugen på något nytt..
Var inne på side cut för ett tag sedan, men vet inte..
Både Mamma och J tror att jag kommer att ångra mig, och det är väldigt troligt.
Kommer ihåg när jag hade så långt hår så det nästan gick ned till rumpan då fick jag fnatt och klippte det kort till hakan typ. Gissa om jag ångrade mig?

Men nu!
Nu har jag hittat något som jag ABSOLUT inte kommer att ångra!

This is my new haircut:

epic fail photos hair-fail

Ska bara boka tid på salongen först...

4 kommentarer

Sara

22 May 2010 17:28

Hej gumman. Har inge internett hemma, därför jag inte varit inne något. :/ Får internet till veckan, så du vet =) Puss

andrea

22 May 2010 19:50

Hejsan!

Just nu har jag frågestund i bloggen fråga mig vad du vill =)

om du vill fråga mig något så kan du göra det här: http://ddeah.blogg.se/2010/may/fragestund.html#comment



Kram !

/Andrea

sanna

22 May 2010 20:58

hahah sikken attans stilig frisyr!

J O H A N N A

24 May 2010 18:55

Haha nu lär jag boka tid till frisören, äntligen vet jag hur jag vill ha mitt hår!

Kommentera

Publiceras ej