Grattis till oss på 2 års dagen!

1kommentarer

Idag firar jag och Cypern 2 år!

En måndag den 5 maj 2008 landade en ensam, förvirrad, blyg tjej på Larnaca airport. Därifrån skulle en taxi chaufför ta henne till hennes arbetsgivare som befann sig 30 mil bort.
Saknade familjen och vännerna, men bara jag håller 8 månader sen åker jag hem igen...... Trodde jag..

2 år sen var den dagen jag kom hit!
På två år har jag hunnit förändras mycket, uppleva mycket, träffat otroligt mycket folk med olika nationalitet och börja förstå hur folk tycker och tänker beroende på vart dom har växt upp i världen.

Under dessa två år har jag hunnit:

Bott på 4 olika ställen.

Haft 3 olika jobb.

Kört 3 olika bilar.

Fått några väldigt nära vänner och "förlorat" dom.

Tjänat ihop över 50 000 svenska kronor och "slösat" bort dom.

Lärt mig en hel del grekiska.

Träffa mitt livs kärlek, mannen i mitt liv, ägaren till hela mitt hjärta.



1 kommentarer

Linda

06 May 2010 00:58

mycket som hänt i ditt liv på dessa åren. vad säger man, grattis? ...hehe..nja. Hoppas de kommande 2 blir lika bra iaf! :)

Kommentera

Publiceras ej