Cypriotiska killar- No thanks!

0kommentarer

                               
                                       Fick en kommentar igår som jag tänkte svara på:







Jag har nog varit otydlig vart min kille kommer ifrån, om jag ens har nämnt det. Men han ABSOLUT inte ifrån Cypern. Han kommer i från Asien. (Ingen kines dock) haha.
Man behöver inte vara tillsammans med en cypriot för att se hur dom fungerar i förhållanden och allmänt, dom är svin helt enkelt. Och svin kan låta ganska hårt, va? Men det är alltså snällt sagt om man pratar om Cyprioter.

Cypriotiska kulturen är olik våran, dom gifter sig rätt tidigt och älskar barn och skaffar dom tidigt och gärna många. Men på sidan om har faktiskt dom flesta älskare och älskarinnor. Eller flesta.... ALLA har det.
Även Cabaret (borell) är lagligt här, så ja. alla är otrogna. Och jag vet inte om cyprioterna har accepterat att deras partner är otrogen, eftersom det är likgiltligt eller hur dom känner.
Men jag tror som svensk blir det nog väldigt svårt och påfrästande att åtminstone ha ett förhållande med en cypriot.
Men kul kan man väl alltid ha....? ;)

Kommentera

Publiceras ej