Världens bästa bok!

4kommentarer


Åh!
Igår läste jag ut VÄRLDENS bästa bok! ( iofs är det typ den enda jag läst, men ändå!)
Jag har skrivit om den innan, "Flickan från ovan" heter den på svenska och handlar om en tjej som blir mördad när hon är 14 år. Efter mordet får man följa hennes "liv" i himmelen och när hon vakade över sina nära och kära!

Åh, den var verkligen så bra så jag kan inte ens sätta ordet på det!
Det var bara en enda liten besvikelse, men det kan jag ju inte tala om.. Eftersom många av er säkert vill se filmen?
Det ska jag i alla fall!

4 kommentarer

marre

31 Mar 2010 07:13

nähää... hehe, jag troddet folk ville ställa upp överallt med tanke på namnet... :P

Du, jag brukar inte be om hjälp med sånt här, men nu är jag med i veckans blogg oanmäld, så vore kul att se hur långt jag kan gå. Skulle du vilja rösta på mig här, nummer 10?

http://publishme.se/22210/entries/74944295/comments/

Hanna

31 Mar 2010 23:06

Jasså så boken är bra? JAg misstänkte det. SÅg nämligen filmen men det var jättedålig.. Kunde ha varit bra. Men kanske boken är mycket bättre? :D Borde man läsa?

Linda

01 Apr 2010 00:30

jag sabbar alltid sluten så var var det du blev besviken över? jag har skrivit upp namnet på den och ska se till att läsa den så snart som möjligt :)

Hanna

01 Apr 2010 10:23

sv: Aah okej :D Haha. jag får prova den då! ^^ D får säga va du tyckte om filmen sen XD

Kommentera

Publiceras ej