Usch, vilken dag!

0kommentarer


Ja, som rubriken har det inte varit varldens basta dag.
For det forsta sa var det ju detdar om att nagon hackat sig in i datorn, sen nu har jag forsokt ladda upp ett videoinlagg i flera timmar, men det funkar inte!

Jag blev sa less att jag somnade, haha. Har inte atit nagot sen klockan tolv och lagenheten ar stokig, fast jag orkar inte ta tag i det. Men laga mat maste jag ju anda gora, ata bor man annars dor man.

Som sagt, det jobbigaste med lediga dagar ar att man inser hur javla trott man ar. Andra dagarna haller man ju bara igang, finns inte sa mycket annat att gora.
Men den dagen da man inte har nagot krav pa sig, ingen tid att passa, ja da ar det latt att man somnar in och sover nagra timmar!


Becca is sleeping, eller natt^^

Kommentera

Publiceras ej