Today

0kommentarer


Hej!
Imorse åkte jag till mitt gamla arbetställe för att prata med personal chefen, det tog ca 2 minuter. Cyprioter är inte precis någon man kan sitta och prata med i flera timmar. Nej, snabbt ska det gå om dom inte vill ha något från dig. haha

Sedan åkte vi till Wednesday market i Cloraka, dom har marknad där varje onsdag, lördag och söndag. Ibland rätt snygga saker för sjukt billigt pris. Jag köpte en skitsnygg tunika för 3 euro, så jag blev rätt nöjd.
Kan lägga upp en bild på den lite senare:)

For och handlade grönsaker, jag ska bli nyttig nu och ännu smalare, eftersom jag fick så "fina" kommentare från min gamla chef i måndags dom var ungefär så här:
Du har gått ner i vikt?! Du ser mycket bättre ut nu!

Haha, det var ju snällt men kanske sagt på fel sätt? Aja.. Cyprioter.. haha.

Nej, nu måste jag städa! Håller dessutom på att göra Taziki, mums!

Kommentera

Publiceras ej