Söndag

0kommentarer


Halloj!
Hemma efter en arbetsdag..

Väntar nu på att J ska komma hem så att jag kan gå och lägga mig..
Börjar 9 imorgon, jobbar splitt.. Usch!

Idag var det faktiskt ganska lungt på hotellet, ca 300 personer bara. Haha, lungt tänker ni?
Men hey, det har minskat 70 personer..
Även fast det är lungt så får chefen mig alltid att känna mig stressad ändå, springer runt och "skriker" gör det där och det där osv..  Ja, det är så cyprioter funkar..

Imorgon fyller min storasyster år, och det är tråkigt att jag inte kan vara där och fira henne. Mina småbröder fyller år snart med. Fast dom "firade" jag när jag var där.
Känns som att det var hundra år sedan jag var hemma nu, fast det egentligen bara var typ 3 veckor sen..
Vill åka hem nu igen, saknar ju er alla!


En häftig bild som jag tog för någon dag sedan!

Kommentera

Publiceras ej