Scrubs

1kommentarer

Jag är ensam hemma och har tråkigt medans J är ute och gör affärer...

Och eftersom tv kanalerna på Cypern inte är något vidare, ibland visar dom amerikanske filmer men då är det oftast nån gammal krigsfilm som man sett förut eller undvikit, på alla andra kanaler är det alltid någon talkshow där man inte förstår nånting.

I alla fall, eftersom Vapire Diaries har uppehåll så tänkte jag att jag skulle roa mig med något annat och kom då att tänka på Scrubs, det får mig alltid på bra humör!
Drog hem första avsnittet på 8de säsongen och visst hade jag sett det förut, kanske till och med två tre gånger.
Äsch, vi skiter i åttan och drar hem första avsnittet på säsong nio, tänkte jag då..

Alltså... Ja, det avsnittet hade jag då inte sett förr! Liksom, när blev Elliot och J.D tillsammans, och framför allt när blev hon gravid?!
Nu blev jag tvungen att vänta och dra hem fler avsnitt från åttonde säsongen..

Jag tycker det hela är sjukt!
På tv hemma i Sverige sänder dom Scrubs om och om igen, vissa avsnitt har man sett så många gånger att man kan dom nästan utantill.. Men 9de säsongen, nej det kan dom inte visa!
Hur länge hade dom tänkt vänta egentligen? Tills alla tittare tröttnar och slutar se på Scrubs och då tar dom fram esset ur fickan och börja visa säsong Nio, eller vadå?

(Nu har jag bara 20 minuter kvar tills jag kan fortsätta kolla, man vill ju liksom hänga med i svängarna.)

1 kommentarer

Linda

03 Mar 2010 18:22

jag har för mig det är tänkt att ha gått några månader mellan åttonde och nionde säsongen och hon då skulle hunnit bli gravid. Sarah Chalke (elliot) var ju gravid på riktigt i det avsnittet :) gillar åttonde säsongen så sjukt mycket, medans nionde lika gärna kunde fått vara. Och då är jag ändå ett stort fan av den serien.

Kommentera

Publiceras ej