Om du fick vara osynlig for en dag...

3kommentarer


Tank om man skulle ha mojligheten att vara osynlig for en dag.
Vad skulle man ha gjort da?
Jag skulle nog ha smitit in pa en massa olika stallen och framfor allt massa fina hus, bara for att se hur folk bor liksom. Kanske skulle man sno lite saker ocksa som man vill ha men inte har rad till.
Men tank var radd man skulle bli om man traffade nagon som var osynlig da? Man hor nagon rost, men man ser inte personen och borjar tro att man hor spoken...

Tyskare har faktiskt forskat fram en osynlighetsmantel och har lyckat gomma en bit av guld. Det ar ungefar som att gomma en bit under en matta, sager dom. Här!

Vad skulle du ha gjort om du fick mojligheten att vara osynlig for en dag?

3 kommentarer

lisa!

21 Mar 2010 00:15

det skulle ju vara hur grymt som helst att få vara osynlig ett tag, jag skulle lätt plocka på mig alla saker jag vill ha och sen kunna leva på det! eller kanske råna en bank och visa upp sig och sina pengar istället? ;) haha

MissCM

21 Mar 2010 08:20

sv: ja visst var dom snygga! :)

Emeliié

21 Mar 2010 09:15

Jag tror jag med skulle göra det , gå till massa hus..

Sen skulle jag försöka smita in någonstans med massa kändisar :P

Kommentera

Publiceras ej