Old ego pics.

3kommentarer


Hej! Det var länge sen!
Sitter hemma på "rast" nu och ska snart lägga mig och vila och sedan iväg och jobba igen..
BLä!
Men nästa vecka har jag två lediga dagar, vilket jag verkligen ser fram emot. Varför kan jag inte få det varje vecka?!

I alla fall, jag kollade igenom min mail där jag har en massa gamla bilder, och tänkte visa er några gamla bilder på mig.
Jag har verkligen förändrats!

Kolla;










Visst var jag väl ganska så söt då?! På de här bilderna är jag väl ca 16-17 år. :)

Blir nästan sugen på att bli brunett när jag kollar på bilderna.

3 kommentarer

Sara

28 Mar 2010 09:07

Skitsöt. :) Men e du inte inne på msn nåt?Kikar hela tiden med inen Rebecca.. Tid o vara inne ikväll?Sätter mig runt kvart i 8.. :)

Hannah

11 May 2010 14:03

Hej .Är det frächa lägenheter nere i cypern? Asså är det fräsh att bo där ? Jag tänkte kanske flytta dit därför undrar jag.

Hannah

11 May 2010 14:05

En fråga till haha. hur är det att bo där och så?

Kommentera

Publiceras ej