Jag måste varit trött!

1kommentarer


Fan! Jag jag somnade vid tre, eftersom J ville vila lite innan han skulle iväg och jobba lite... Sen sov jag ända fram till 40 minuter sen liksom. Nästan 4 timmar, visst det är väl inte så farligt kanske?
Men att somna när det är soligt ute och vakna upp i kolsvart mörker så känns det så bortkastat..

Jag måste ha varit riktigt trött, vilket inte är så konstigt. Jag går och lägger mig sent på nätterna och kliver upp tidigt på morgorna för att sedan i 8 timmar slita som ett djur.
Jag jobbar verkligen hårt, och har gjort det i hela mitt liv. Fattar egentligen inte varför jag jobbar så hårt när jag inte får ett skit för det, förutom lite pengar i slutet av varje månad..
Åh, jag har ännu inte släppt det där att han ville att jag skulle jobba. Vem fan tror han att jag är!?
Jag är den ENDA som jobbar hårt på hotellet, därför går allt ansvar över till mig om det är någon som är seg och inte orkar plocka bort från borden, ja, då är det mitt fel!
Och så tror han att jag ska säga, JA, aboslut jag kommer och jobba på min lediga dag för jag ÄLSKAR verkligen att jobba för ingenting!?
Nehej, jag är ingen jävla åsna..

1 kommentarer

Fanny

12 Mar 2010 20:07

fan va schyst!

Det är alltså så man ska göra om man vill åka utomlands och jobba :)

Kommentera

Publiceras ej