Hemma!

3kommentarer


Hej!

Har precis kommit hem fran jobbet, eller ja, det var val ca en timme sen..

Idag var det helt crazy, en kille vagrade att komma och jobba for att dom inte hade betalat ut lonen an. Och dom som jobbar inom house keeping hade bestamt att dom inte skulle komma imorgon om dom inte hade fatt lon idag.
Sen mitt upp i allt sa bestammer head waitern att han ska aka till Paphos, sa han ar borta i ca 1 och en halv timme. Sa det var bara jag och en till tjej dar och ingenting var gjort, vi hade folk i restaurangen och hade ca 2 timmar pa oss att fixa allt infor middagen..
Men som sagt efter en och en halv timme kom han tillbaka plus killen som hade vagrat att komma, for lonen hade ju kommit in pa hans konto trots allt...

Det var anda ratt lugnt i restaurangen ikvall, bara ca 300 pers. haha.
Jag vantar och raknar ned till min nasta lediga dag, som ar pa mandag btw;)


I brist pa annat sa lagger jag upp en bild som jag la upp har om dagen.

3 kommentarer

Linda - det handlar om helheten

18 Mar 2010 22:10

va kul! =) jag hoppas o önskar att du ska stanna kvar sedan, hehe.



ursch o tvi, det låter som en ruggig arbetsdag! kan tro att det var stressigt ett tag. men duktigt av dig att hålla ut! =) bra gjort tjejen!



Linda Olofsson

18 Mar 2010 22:18

sv; Tack! Roligt med lite paint bilder.



Okej! trevligt.

/Linda

Linda - det handlar om helheten

18 Mar 2010 22:23

nej men stackare! vad är det för jäkla ställe du hamnat på? det låter som att jag skulle fått magsår första veckan om jag var du. <3

Kommentera

Publiceras ej