Godnatt!

2kommentarer


Sådär ja, nu har jag ju i alla fall hunnit uppdatera tre korta små inlägg idag:)

Nu blir det sängen, börjar klockan 8 imorgon så ja, ska väl upp om ca 7 timmar..

Är så sjukt trött idag, inte så konstigt faktiskt. Fick jobbat arslet av mig och får ingeting för det, ibland är man bra dum!
HeadWaitern trodde han var ledig idag, så jag fick ager headwaiter ett tag och sätta allt folk till bords och ta dryckesbeställningen medan mina två kollegor fick springa med drycken.
Skojar nog inte om jag säger att det var ca 50 pers som stod och väntade vid ingången precis då vi öppnade...

HeadWaitern kom klockan halv tre, då personalchefen hade ringt dit honom och sagt att han inte alls är ledig, och då gick jag. Liksom, idiot. Halv tre är det inte ens några gäster som kommer, så han slapp undan stressen han.
Aja, ska inte gå in på det så mycket för det blir bara komplicerat, men utan uppskattning utan ens ett TACK slet jag som ett jävla djur för bara några fjuttiga euro.

Sen efter mitt första pass var slut åkte jag direkt in till Pafos för att ta bort min nagelförlängning, och det tog ju ett tag där med eftersom jag var tvungen att vänta tills hon hade tid.
Kom hem strax efter fem och ja, strax före sju var jag ju tvungen att åka till mitt andra pass..

Så är astrött och ska upp om 7 timmar. BRA BECCA!

Aja, J har redan somnat till en film så lika bra att jag gör honom sällskap!

Godnatt!

2 kommentarer

Linda

09 Mar 2010 02:02

vad jobbigt! så drygt när vissa försover sig, eller på något annat vis lämpar över ansvar till en annan.Får hoppas du tar dig igenom morgondagen med ;)

Pilla Sjöholm

09 Mar 2010 20:12

Sv: Ja, jag läste i bloggen här att du börjat jobba igen ;-) Tråkigt när man inte riktigt trivs, men som sagt, det är ju ändå skönt att ha ett jobb, så kan man ju alltid leta vidare under tiden! Hur långt är det ungefär mellan Coralbay och Ayia Napa/Fig Tree Bay?

Kommentera

Publiceras ej