Godnatt

2kommentarer


Hej hej!
Hemma igen, eller jag har ju varit det ett tag. Ledig imorgon så det är skönt!
Men ska ändå upp tidigt, men kan ju vila under dagen.

Är så otroligt sugen på att tatuera mig igen, vill ha en riktigt stor på armen men vet inte om jag vågar göra det här eller om jag ska vänta med det tills jag kommer till Sverige igen till höst. Då hinner jag ju spara ihop lite pengar med eftersom det nog kommer gå på några tusen..

Vad jag försöker hitta nu är något sorts ordspråk på Latin som jag vill ha intatuerad på insidan av höger överarm "al á Lady gaga" Så snyggt! Funderade också på att göra på sidan av bröstkorgen "al á Megan Fox" men det kanske kommer vid ett senare tillfälle. Haha.

Kanske kan visa några tatueringar jag är sugen på imorgon eftermiddag då jag har mer tid?

Kommer nog göra två tatueringar på samma gång, eftersom dom här inte är lika stora som den förra... Eventuellt skugga stjärnorna i min gamla tattoo med. Vill fortfarande ha den i svart vitt, men resten ska var i färg!

Haha, min Mamma och min kära J kommer att slå ihjäl mig. Men va fan, Tatueringar är ju så otroligt jävla snyggt.

Nej, nu ska jag sova och drömma om alla tatueringar som snurrar runt i skallen på mig. haha

Godnatt!

2 kommentarer

Fanny

12 Mar 2010 08:49

Ja nackdelen är ju att man bara vill ha mer och mer när man väl börjat. Men damn its hot! Okej snyggt!:) gillar intatuerade tjejer, sjöjungfruar och pinuppor med mer.

Känner igen de där att mamma kommer bli tokig ;)

Jacob

14 Mar 2010 21:12

Finns en grym på king of the tombs, gjorde en fet koi karp där.. Golden needle tattoo..

Kommentera

Publiceras ej