Godnatt

0kommentarer


Imorgon börjar jag jobbet klockan 8. Så upp tidigt igen och klockan är nu ett här! Ännu en gång, Bravo Becca!
Jag är helt enkelt en nattuggla och vägrar inse att det är dagt att gå och lägga sig och det resulterar ALLTID med att jag är astrött på morgonen!
Men men, nu har jag gjort det jag ska på internet och ska försöka ta mig till sänge, trots att det stretar emot. haha.

Bara en dag kvar tills jag är ledig! Imorgon måste jag skicka iväg syrrans present med, hon fyller år på måndag så jag hoppas att hon hinner få den i tid! Annars så får hon väl vänta och längta?!

På min lediga dag skulle jag också vilja ta mig till frissan och färga mitt hår, mitt hår är typ gult nu, det vill jag inte ha! Vill ju ha ljusblont!

Hahaha. Fick en komplimang av en kund idag, en tant som sa att jag hade ett jättevackert leende och att få höra något sånt får en att dra på smile-banden lite extra :)




En bild efter jobbet! Vet att det är dålig kvalité, men tyckte ändå den var lite häftig.
Förstår ni vad jag menar med gult hår?

Kommentera

Publiceras ej