FREDAG!

5kommentarer


Och min lediga dag! Wiho!

Vi började dagen med att åka till migrationen här på Cypern för J måste ansöka om nytt Visum och så, blev att vänta där i ca 2 timmar.
Sedan åkte vi för att skicka iväg min systers födelsedags present, kände inte för att betala över 20 euro så att den skulle komma dit med express så hon får gott vänta i en vecka. haha!

Under den tiden ringde min chef mig:

- Hi, can you come 6 o'clock in the evning because George called in sick? Then I'll give you half day off on sunday aswell?
- Eehm, sorry can you repeat what you said?
- If you come tonight 6 o'clock if you don't have any plans and I will give you half sunday off?
- Ehm, sorry but I have already plans for tonight...
- Ok, hm, alright...bye.
Klick!

Tror han blev lite sur, men va fan. Jag har hellre en hel dag ledigt än två halv dagar.. Eller hur?!?!
Och mina planer?
Slappa, film, mys, dator.. Jepp. Jag slår allid på stort då jag är ledig. Haha!

5 kommentarer

Sara

12 Mar 2010 12:40

Självklart ska du vara ledig! :) Så då är du nog inne på msn ikväll :)

Anton

12 Mar 2010 12:56

jag vet att du får fler besökare om man trycker på länken ;) har redan så jag klarar mig gullet.

Fanny

12 Mar 2010 12:59

Jo det är klart! Och sant också. Min första tatuering (bara stjärntecknet på handleden) ångrar jag liksom. Den är liten och går att täcka sån tur är, men gör man en stor så är det ju en annan sak.

Å GUD va härligt! Hur kommer det sig att du bor där?

Fanny

12 Mar 2010 18:45

I envy you! Hade lätt velat bo där :) vad jobbar du med då?:)

johanna

15 Mar 2010 16:31

fin blogg du har :)

Kommentera

Publiceras ej