Flickan fran ovan

2kommentarer


Usch, lediga dagar suger ut orken pa mig.
Jag hade mycket inplanerat, men ingenting som jag orkar med. Kanner mig bara sa trott och vill bara var just "ledig". Alltsa inte aka omkring och utratta en massa arenden.
Imorgon i alla fall, sa borjar jag halv tva. Sa jag hoppas pa att jag ska hinna med lite mer da, lamna mitt cv till olika stallen och boka tid hos frisoren for fargning.

Idag har jag bara vila, forsatt lasa pa min bok- Flickan fran ovan, och tvatta. Ska aven hinna stada lite och  hade tankt klippa mig lite grann, sjalv da.:)

Boken jag haller pa att lasa ska dessutom komma ut pa bio snart (om 10 dagar!) och den maste ja absolut se!
Kolla trailern!


2 kommentarer

Johanna

22 Mar 2010 16:48

sv: tack, det är bra :) händer idag då? kram

emelie

25 Mar 2010 18:41

den där filmen verkar så bra ! ;)

Kommentera

Publiceras ej