Värmeutslag

4kommentarer


Jag har precis kommit hem från mitt första pass..
Har varit och handlat vykort som jag tänker skicka till min lilla mormor, och även varit på affären och handlat halumi och andra nödvändiga grejer..

Förbannat varmt idag.. Känns som att jag säger det varje dag typ. haha.
Dock har jag inte hunnit sola något, känner mig faktiskt blek som ett spöke även fast man ser linjer från bikinin.
Fast imorgon har jag eftermiddagen ledig och på fredagen har jag förmiddagen ledig. Så jag ska försöka passa på och sola då. Vill bli brun som choklad!


Från och med idag så är det knut i håret som gäller.
Att jag inte har tänkt på det innan, slipper svettas i nacken.



Jag har fått värme utslag på dekotaget och halsen.. Inte så konstigt kanske..?

4 kommentarer

Linneaa

16 Jun 2010 15:34

Vad häftigt att bo i Cypern :) Skulle också vilja lämna Sverige så småningom och bo utomlands, dock så vet jag inte om jag skulle våga ;p

Kajsa

16 Jun 2010 20:59

Fy vad härligt och bara börja om och flytta! Och från sverige med.

Var det inte himla läskigt? Nytt, inte känna någon, ett annat språk..

Skulle med vilja flytta utomlands.. Har inga vänner, :P så det är bara mamma, mormor och en kusin som håller en kvar på samma tråkiga ställe här.

Kajsa

17 Jun 2010 11:48

Svar: Aha okej :)

Men kunde du redan flytande engelska nästan?

Eller måste man inte vara rätt bra på engelska eller något ? :P

Maria

17 Jun 2010 12:03

NYTT BLOGGPROJEKT!



- Visa en bild på dig och din kropp (Utan anstikte. Du får vara fullt påklädd eller ha som minst trosor/kalsonger)



- Skriv din ålder, längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att motverka de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak. Ber också om ursäkt på förhand om någon råkar få detta meddelande två ggr.

Kommentera

Publiceras ej