Förresten..

3kommentarer


Har fått så himla många frågor på sistone, allt ifrån ställen på Cypern till jobb och tatuering osv.
Skrev ju om detta när det var rätt nytt, men ni som inte har blogg får gärna ställa frågan i rutan i högerkolumen, så slipper jag att besvara den i ett inlägg här på bloggen.
Har markerat rutan på bilden här nedanför, så det är bara att skriva in er fråga där och trycka på skicka knappen sen kan ni gå in lite senare och se om jag har svarat på frågan. Lär ju gå mycket snabbare än det här sättet jag gör på nu i alla fall.



3 kommentarer

aye

20 Jun 2010 23:55

Hejhej



Jag undrar ifall du kan ta lite tid & svara på "Dagens Fråga " I min blogg som handlar om Michael Jackson.

Klicka här på länken för att komma till inlägget!

Tack på för hand:

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5113193/this-is-it---.htm#WriteComment



Ayealfayadh.devote.se

aye

21 Jun 2010 13:06

Hejhej



Vad händer idag då? :)

Kram/A



Ayealfayadh.devote.se

aye

22 Jun 2010 00:49

Hej.



Min första tävling på bloggen.

Kommer att lotta ut lite härliga nagelprylar som du sedan kan använda till att styla dina egna naglar.

Delta gärna ifall du är intresserad, och det gör du genom om klicka på länken här:http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5126186/taevling--.htm#WriteComment , och skriver att du deltar.

Lycka till // Aye

Kommentera

Publiceras ej