Fest på min balkong

0kommentarer


Hej! Ni kanske undrar om jag har gått och dött eftersom jag inte har uppdaterat, men jag lever faktiskt. Tur va?

Anledningen att jag inte uppdaterade var att jag kände mig typ död. Haha.
På min lediga dag i onsdags så gick jag och mötte upp en vän, sedan promenrade vi upp till Peyia Centrum, pust det var grymt jobbigt, och satte och på en bar och tog en öl. Men dom visade bara fotboll så vi blev less och promenerade hem till mig istället och satte oss där och drack.
Sedan kom hennes kille och en kompis till dem och sedan kom min J hem, jag hade lagat pizza så vi åt av den och drack och hade roligt till klockan 3 på natten!

Intog sängen vid halv 4 och upp igen klockan 8,30 för jobb.
Man lever bara en gång!

Så jag var rejält trött och lite bakis igår, därav ingen update.

Fest på min balkong:

Kommentera

Publiceras ej