Söndag

1kommentarer

Hej!
Mår alla bra idag?

Jag mår bra, bara 4 arbetstimmar kvar sen är jag ledig! I en hel dag! haha.
Det jobbigaste att jobba här måste vara att man bara är ledig en dag, man hinner liksom inte göra så mycket. Och det är lite synd. Men innan jag lämnar den här Ön tänker jag ta ledigt ett tag och bara åka runt och kolla in allt det man har missat.

Förresten på tvn igår natt så visade dom något repotage från häromkring. I morse när jag kom till jobbet fick jag veta att några turister drunknat utan för ett hotell här i närheten på grund av de starka undervatten strömmarna.
Fy fan vad hemskt att dö på sin semester, but I guess we'll never know when our time is over.



                                                   Jag kan inte ladda upp nya bilder.. Suck..

1 kommentarer

kajsa

18 Jul 2010 16:09

SV: Haha jaa men så kan det ju också vara :) Jag är mörkblond men tycker jag passar bäst i mörkbrunt :)



Jag mår bra, lite trött bara hehe självdå? :)

Kommentera

Publiceras ej