Shoppning från Nelly.com

6kommentarer



Som ni kanske redan vet, eftersom jag skrev om det i förrigår så har Nelly.com sommar- rea!
Med koden sommar2010 kommer ni in på rea avdelningen.

Har redan visat upp en klänning jag har skickat efter och här kommer resten:


 
Den lilla svarta, passar när som helst.
En rosa söt klänning från Club L.
Blommiga leggins.
Spets topp och trosa i ljus rosa.

Och allt gick på under 500 lappen.
(synd bara jag måste vänta med att använda dom tills mamma skickat paketet hit till mig på Cypern, hoppas bara att dom är bra i storleken..)


Fina eller hur?


6 kommentarer

Anonym

01 Jul 2010 22:36

Åh.. vad fina!

Sara

01 Jul 2010 22:43

Åhh avundsjuk jag blir! ;P

Linda

01 Jul 2010 23:48

oj, vad du har fyndat! de blomminga leggingsen gillade jag, eller ja, jag hade ju verkligen inte tackat nej till något av det där :)



jag jobbar i äldreomsorgen av och till, hehe. just nu timanställd i hemtjänsten

Miranda M.

02 Jul 2010 09:09

HEJ! =) ta en titt på min nystarta blogg?



P.S - vilken fin blogg!♥

josefine

02 Jul 2010 13:23

Välkommen att kika in i min blogg! :)

Patrik

02 Jul 2010 13:35

det är det jobbigaste med att handla på nätet, ifall storlekarna blir galet! men får hoppas att de stämmer! :D

Kommentera

Publiceras ej