Överskottsenergi?

1kommentarer


Hello!
Jag kom hem för kanske en timme sedan och har nyss damsugat hela lägenheten. Egentligen var det J som skulle göra det, men jag tänkte vara snäll och hjälpa. Vi hade en deal förstår ni, jag skulle städa köket dvs diska och rengöra spisen och han skulle städa resten av lägenheten och visst höll jag min del av avtalet. Det var för två dagar sedan, men han har inte städat än. Så nu får han banne mig moppa golvet. haha.
Jätteintressant att veta, i know.

Funderar på att göra en pizza med, har degen klar sen igår är bara att baka ut och lägga på fyllning och in i ungnen med den.

Hmm.. Vad är det för fel på mig ikväll? Överskotts energi eller över trött, thats the question..

Gammal bild. Men whatever..

1 kommentarer

Johanna

09 Jul 2010 23:34

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kan vi kanske följa varann på bloglovin? :)

Var gärna med i min outfit tävling också! :)

Xoxo

Kommentera

Publiceras ej