Godmorgon!

6kommentarer


Det känns som att jag mår ännu värre idag än vad jag har gjort dom senaste tre dagarna.
Som att någon har suttit och bankat på mitt huvud så det är alldeles ömt.
Fan vad det är jobbigt att vara sjukt!

Ikväll ska jag trotsa min förskylning och dra till barstreet efter jobbet, eftersom jag jobbar imorgon kommer jag troligtvis må riktigt dåligt då. Men man lever ju bara en gång..

Förresten så är det ingen sol på Cypern idag, utan det är bara vitt typ. Haha. Det är mulet fast inte grått..;)

Hur är vädret hemma i Sverige då?

Gammal bild..

6 kommentarer

Sylvia

24 Jul 2010 12:49

Super fin blogg!

Jag har varit på Cypern många gånger, och alla älskar det. Men det är synd att det är ganska dyrt!

Annars skulle man kunna åka dit oftare :)

Linda

24 Jul 2010 12:54

det regnar här..inget kul..



usch, får hoppas du blir frisk någongång!

Alina

24 Jul 2010 14:25

Krya på dig :)

Mama

24 Jul 2010 16:51

Kallt i skuggan,men i solen helt ok. Nattis har inte okat än ,har inte haft tid

amilia

25 Jul 2010 08:42

SV; Jaha ja. Men sol och värme har du väl typ varje dag? :)

enis

25 Jul 2010 13:44

Hej Rebecka :)



Jag har länkat om Mahingo Tävlingenä kunde inte säga till dig förut för jag har varit på semester :D

Kommentera

Publiceras ej